ליטוש בטון

גם משטחי בטון ניתן לחדש!

מעוניינים לבצע חידוש של משטח בטון? ניקיון יסודי וחידוש המראה? קיימים כלים מקצועיים שיסייעו לכם להשיג את המטרה בצורה מוצלחת ואיכותית.

למשטחי בטון אין מראה יפה ומעוצב, אך כאשר הבטון נעשה ישן וצובר לכלוך ונזקי שמש – המראה הוא מוזנח וחסר חן. אך הבשורה היא שיש מה לעשות בשביל להחזיר לבטון את המראה החלק והיפה. אמנם הוא לא יהיה מבריק כמו שיש, אך נקי ואסתטי הוא בהחלט יכול להיות. בשביל להשיג את המטרה הזו יש לפנות אל חברות המתמחות בתחום של ליטוש בטון. בעזרת כלים מקצועיים וחומרי ניקוי מיוחדים הם יוכלו לשפר בצורה ניכרת את מצב המשטח, ולעשות אותו לנקי וליפה יותר. בין אם מדובר על שטח חיצוני החשוף לפגעי מזג אוויר, ובין אם מדובר על משטח בתוך מבנה ניתן לשפר את המראה ולשייף אותו כהוגן.
מה נבצע כחברת ליטוש בטון?

נגיע לשטח מצוידים בכלי עבודה לשם ביצוע העבודה כנדרש. יש מקרים בהם הבטון נראה ישן ומוזנח אך אין מדובר על נזקים מהותיים – כי אם על לכלוך שהצטבר, במקרים כאלו יומלץ על ביצוע שטיפה וניקיון יסודי. במקרים אחרים בהם הבטון ניזוק יוצע לבצע ליטוש יסודי. הליטוש מתבצע בעזרת יהלום ובמהלכו מסירים שכבת בטון. בהדרגה נעשה המשטח לחלק יותר ולמשויף יותר. מסירים כתמים ונזקים שונים שהצטברו במשך השנים. עד להשגת מרקם חלק ורצוי.

לאחר השיוף והסרת הכתמים יבצעו ציפוי של המשטח בחומרים מקצועיים. פעמים יצפו את הבטון בסילר ובמקרים אחרים בווקס אקרילי. המטרה של הציפויים הללו היא לצפות את המשטח בשכבת הגנה מפני כתמים עתידיים, שכבת הגנה זו מגנה גם מפני ספיגה של מים. כך תישמר התוצאה של הליטוש לאורך זמן רב יותר, ללא נזקים נוספים בעתיד הקרוב.

מעוניינים לחדש משטח בטון? לשפר את המראה של השטח הניזוק? חייגו עכשיו. אנו נשייף את המשטח, נסיר כתמים מכוערים ונבצע ציפוי בחומר הגנה מתקדם. כך תשיגו משטח משופר וללא נזקים.